BookLand - vanzari peste asteptari
calendar_month 20 Apr 2011, 00:00
Prima editie a targului de carte urban BookLand, care a avut loc timp de trei zile (15-17 aprilie), la AFI Palace Cotroceni, s-a finalizat cu vanzari foarte bune ale editurilor.

Astfel, editura Polirom a vandut 4000 de volume, insumand o valoare de peste 20.000 de euro. Cel mai bine vandute titluri au fost: “Lolita” de Vladimir Nabokov, “Iubirile croitoresei” de Maria Duenas, “Discipolul” de Iris Murdoch, “Egipteanul” de Mika Waltari, “Aleph” de Jorge Luis Borges, “Minunata lume noua” de Aldous Huxley, “Totul despre chiromantie” Richard Webster, “Jucatorul” de F.M. Dostoievski, “Margarita cu gheata” de Lauren Henderson, “Trei intr-un pat” de Catherine Alliott, “Ziua M”, “Spargatorul de gheata” si “Epurarea. De ce a decapitat” de Victor Suvorov, “Jurnalul unei dadace” de Emma McLaughlin si Nicola Kraus, “Orient, Occident” de Salman Rushdie, “Retete si sfaturi pentru slabit” de Jacques Fricker, “Deşertul tătarilor” de Dino Buzzati, “La taifas” de Aurora Liiceanu, “În iad toate becurile sunt arse” de Dan Lungu, “Amor intellectualis” de Ion Vianu. “Se pare ca publicul de mall e atras atat de editiile scumpe, cat si de cartile din colectii noi. Organizarea a fost cu oameni multi - eu n-am prea vazut o asa echipa numeroasa la nici un targ de la noi. Targul are potential pentru ca e un trafic mare acolo chiar daca uneori se circula cu viteza <<prea mare>>. Suntem convinsi ca vom gasi o metoda pentru a atrage constant cititorii”, ne-a declarat Vlad Vinatoru, Sales Manager Editura Polirom.

Si Florin Campeanu, Director General Rentrop&Straton, si-a expus opinia: „BookLand a insemnat pentru echipa Rentrop&Straton locul perfect pentru a interactiona cu clientii si cu potentialii consumatori ai produselor si serviciilor noastre. Publicul atras de BookLand in AFI Palace Cotroceni ne-a incantat prin interesul manifestat exponatelor noastre. Afacerile la cheie au avut un succes rasunator, vanzandu-se in 250 de exemplare in doar 3 zile de targ. Organizarea eficienta asigurata de echipa BookLand ne-a ajutat sa aducem in fata publicului actiuni importante si de efect precum <<Consultanta gratuita pe toata perioada targului>>, concursul <<Idei de Afaceri>>, concursul pentru un Internship gratuit in cadrul companiei Rentrop&Straton si multe cadouri pentru vizitatorii standului. Chiar daca ceea ce ne-am dorit a fost sa interactionam cu publicul, nici incasarile nu au fost mai prejos, ajungand la 29.349 lei. Asteptam cu nerabdare urmatoarea editie BookLand! Suntem convinsi ca vom avea cel putin acelasi succes!”

Si cei de la editura Herald au comunicat valoarea incasarilor, acestea situandu-se la aproape 10.500 lei. “Celor care au organizat cu dibacie, celor care au participat cu drag, celor care ne-au vizitat special, celor care doar au trecut pe langa noi, celor care ne-au rasfoit cartile roditoare, celor care ne-au sustinut cu darzenie, celor care ne-au ocrotit din umbra, celor care au apreciat darurile de suflet, celor care au mirosit lamai in prag de seara, celor care au ales cartile perene in schimbul lucrurilor trecatoare, celor care s-au bucurat impreuna cu noi, tuturor le multumim deoarece ei sunt cei care si-au deschis ochii si inima si ne-au ajutat sa dam nastere acestui nou prunc, targul de carte BookLand. Ca la inceput, cu mari sperante, dar si cu mici stangacii, cu totii am ajutat la primii pasi in viata. Ne dorim ca Editura Herald sa fie partasa an de an la aceasta bucurie si aniversare a cartii. Felicitari organizatorilor deoarece au reusit sa faca din BookLand un eveniment More Than Books”, a declarat Catalina Gaidau, PR Executive Editura Herald.



Evolio, producatorul e-readerelor Evobook, a vandut de asemenea peste asteptari, inregistrand incasari de 1.100 euro. Alexandra Vadineanu, marketing manager, a declarat: „Ne bucuram ca am avut ocazia sa fim prezenti la targul de carte BookLand. Organizarea a fost mai mult decat ok, standul si locatia la fel, insa sugeram acoperire wireless integrala la viitoarele editii. Impresiile sunt foarte bune, multa lume interesata de produse, am si vandut sapte produse ceea ce este destul de bine, tinand cont de valoarea acestora versus carti. Ne dorim sa participam si pe viitor, mai ales ca acum Evolio lucreaza la produse noi mult mai competitive.”