Etapa Nationala a Concursului National Media Kinder, editia a III-a
calendar_month 02 Mar 2011, 00:00
Joi, 24 februarie 2011 a avut loc Etapa Nationala a celei de-a treia editii a Concursului National Media Kinder. La concurs au participat peste 116.000 de copii din ciclul primar si gimnazial. Concursul a avut o durata de 90 de minute si a constat intr-un test grila de 25 de intrebari din programa scolara si o proba de creatie ce a constat in alcatuirea unor propozitii cu cuvinte date - pentru clasa a II-a, iar pentru clasele a III-a - a VI-a alcatuirea unei compuneri cu un titlu dat.
Doamna Daniela Friciu, profesor si organizator al concursului in Gimnaziul de Stat Alexandru Ceusianu, din localitatea Reghin, judetul Mures a declarat:
"Au trecut citiva ani buni de cind scoala noastra gazduieste provocarea numita Media Kinder. Deja suntem la a III-a editie a acestui frumos si antrenant Concurs National! Am numit acest concurs provocare pentru ca cei care l-au initiat au dat dovada de creativitate si deschidere. Modalitatea inedita de participare, munca in echipa, i-a facut pe elevi sa doreasca an de an sa revina la aceasta confruntare. Faptul ca fiecare a putut sa-si aduca aportul la reusita echipajului din care face parte le-a dat incredere in propriile forte si le-a intarit respectul de sine. Si pentru noi, cadrele didactice care ne cam feream de acest tip de evaluare, incetul cu incetul, munca in echipa a devenit o modalitate de lucru agreabila si cu rezultate pozitive. Multi dintre noi am inteles ca nu competitia este punctul forte, ci dorinta de a fi parte din ea. De asemenea, am inteles ca scopul nu este de a clasifica participantii in invingatori si perdanti, ci de a avea elevi gata oricind de o confruntare. Multumim initiatorilor pentru sansa oferita elevilor si asteptam cu mare deschidere si alte manifestari de acest gen!"
"Astazi 24 februarie am participat la Concursul National ,Media Kinder. Ca in fiecare an ne-am inscris din timp sa participam la acest concurs. Cred ca cea mai mare bucurie este ca avem ocazia sa muncim in echipa. Este singurul concurs la care noi avem aceasta sansa si unde mai gasesti un concurs gratuit! Frumos este faptul ca aici ne etalam cunostintele generale la toate materiile: limba romana, matematica, stiinte, geografie, istorie, religie, muzica si desen. Mai mult, ni se da ocazia sa fim si creativi in cadrul probelor de compunere sau eseu! Chiar daca unii dintre noi nu ne descurcam la toate materiile, colegii din echipaj vin cu alte completari, in asa fel incit rezultatele sa fie excelente pentru toti. Aici nimeni nu pierde fiindca unde-s multi puterea creste! Tuturor ne place sa impartim idei si sa ne ajutam unii pe altii. In asteptarea rezultatelor, am ramas cu inca o experienta utila si cu amintirea unei zile frumoase. Astept deja concursul de anul viitor!", a marturisit Andreea Moldovan eleva in clasa a V-a D la Gimnaziul Alexandru Ceusianu din Reghin, judetul Mures, participanta la concurs.
Domnul Mihai Andrei Muresan, manager de proiect si director executiv la Asociatia Media Kinder, a declarat: "Etapa Nationala a Concursului National Media Kinder, editia a III-a, ce a avut loc astazi, s-a desfasurat fara incidente majore. Activitatile din aceasta zi s-au desfasurat conform planificarii. Urmeaza perioada de receptie a celor peste 39.000 de fise de raspuns, confirmarea de primire si corectarea computerizata. Rezultatele vor fi afisate pe www.mediakinder.ro incepind cu data de 13 mai 2011.
Concursul National Media Kinder, editia a III-a, ce are ca partener oficial Inspectoratul Scolar Judetean Cluj si partener principal AEGON, Asigurari de Viata, a fost inclus in Calendarul Activitatilor Educative Nationale pentru anul 2011 al Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, prin decizia numarul 28962 din 18 februarie 2011. Calendarul poate fi consultat pe site-ul oficial al MECTS: www.edu.ro .
Doamna Daniela Salagean, Inspector Educatie Permanenta in cadrul Inspectoratului Scolar Judetean Cluj a declarat: Media Kinder face parte din acel tip de concursuri care trezeste interesul copiilor, propunindu-le activitati atractive, stimulind creativitatea si talentul. Succesul editiilor anterioare ne indreptateste sa privim cu incredere spre editia din acest an.
Silvia Sirb, Cheif Executive Officer AEGON Asigurari de Viata a declarat: Ca participant activ in proiecte locale si nationale adresate comunitatii, educatia tinerilor reprezinta pentru noi zona in care ne dorim sa cream valoare adaugata. Concursul National Media Kinder este parte a strategiei noastre de Responsabilizare Sociala si ne bucura includerea Concursului in Calendarul Activitatilor Educative si in acest an.
Concursul National Media Kinder este sustinut de AEGON Asigurari de Viata, ca partener principal in acest proiect. AEGON Asigurari de Viata este parte a grupului financiar olandez AEGON, companie internationala specializata in asigurari de viata, pensii private si produse de investitii pe termen lung. Cu o experienta de 160 de ani, Grupul are sediul central in Haga si opereaza in peste douazeci de piete din America, Europa si Asia. Companiile AEGON au in total aproximativ 31.500 de angajati si peste 40 de milioane de clienti in intreaga lume. In Asigurari de viata, grupul AEGON are doua linii de business: pensii private si asigurari de viata, ambele cu sediul in Cluj-Napoca. Compania de pensii private, AEGON S.A.F.P.A.P (Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Administrat Privat) a fost infiintata in 2007 si numara pina in prezent peste 174.000 de clienti din intreaga tara. Cea de-a doua linie de business prezenta pe piata locala, AEGON Asigurari de Viata, a fost infiintata in 2008 si completeaza prezenta Grupului in Asigurari de viata, pe cele doua axe ale sale de excelenta la nivel global asigurari de viata si pensii private. AEGON Asigurari de Viata se implica activ in comunitate prin sustinerea de proiecte menite sa creeze un mediu mai bun de viata si de munca pentru oricine contribuie la schimbarea in mai bine.
Noutati





Sondaj