Concursul EcoPaparazzi isi premiaza castigatorii
calendar_month 25 Nov 2010, 00:00
Concursul EcoPaparazzi, editia a patra, care a avut loc in perioada 18 octombrie – 18 noiembrie isi anunta castigatorii. Cele 42 de lucrari inscrise in concurs, provenind din tara dar si din afara tarii, au abordat o tematica eco - exemple de bune si rele practici din comunitatea locala, pornind de la persoane surprinse aruncand deseuri in locuri nepermise, pana la actiuni de ecologizare.

Materialele au putut fi votate pe ecopaparazzi.ro – portal de comunicare al comunitatii eco, gazduit de Trilulilu.ro, realizat cu sprijinul UPC si al Asociatiei Eviron.

Astazi au fost facute publice lucrarile castigatoare in cadrul celei de a patra editii a concursului EcoPaparazzi. Cele 42 de materiale foto si video inscrise in concurs au abordat o tematica eco, ilustrand bune sau rele practici fata de mediul inconjurator. Au fost acordate 9 premii, dupa cum urmeaza:
Marele Premiu (rama foto digitala):
Cucu Mihai, Dolj - Eco (video)

Premiul I (Mouse wireless si mousepad):
Marcu Daniela, Cluj – Activitati ecologice (video)
Ofelia Popa, Cluj – PhotoStory5 (video)
Muscan Ioana Simona, Brasov – Alt sfarsit (foto)

Premiul II (USB speaker):
Ana Maria Mihai, Bucuresti – Pestera Polovragi (foto)
Oana Fronoiu, Bucuresti - Deseuri (foto)
Daniele Giombi, Italia – Rospomaniridotta (foto)

Premiul III (Webcam):
Aurelia Paduraru, Vaslui – Natura moarta (foto)
Raluca Georgescu, Bucuresti – Natura infrumuseteaza (foto)

Premiile vor fi trimise catre castigatori in perioada 29 noiembrie – 3 decembrie2010.

Concursul a avut loc in perioada 18 octombrie – 18 noiembrie 2010 si s-a desfasurat pe platforma www.ecopaparazzi.ro, gazduita de Trilulilu.ro, fiind sustinut de UPC si Asociatia Environ. Toate materialele foto sau video trimise de participanti au abordat subiecte ce tin de protectia mediului inconjurator si au fost incarcate pe canalul EcoPaparazzi. Castigatorii au fost desemnati in functie de numarul de voturi primite pana la incheierea competitiei.

Participantii provin din toata tara, atat din mediul urban cat si din cel rural - din Bucuresti, precum si din judetele Brasov, Buzau, Cluj, Dolj, Iasi si Vaslui. Pentru prima data de la lansarea sa, concursul EcoPaparazzi a inregistrat si intrari in competitie din afara Romaniei, mai exact din Italia.

Lansat in primavara anului 2009 ca parte a caravanei educationale de filme cu mesaj ecologic Guerilla Verde, EcoPaparazzi isi doreste sa devina o prezenta permanenta in spatiul online. Astfel, vor fi organizate lunar concursuri cu premii surpriza.

Mai mult decat atat, EcoPaparazzi urmareste sa se transforme intr-o platforma de comunicare in cadrul careia oricine poate semnala problemele de mediu ale comunitatii in care traieste, locul in care noi toti putem aduce marturii ale indiferentei fata de mediu, provocand autoritatile la depistarea celor mai eficiente solutii. Se urmareste activarea comunitatii eco in spatiul online, datorita posibilitatilor extinse pe care acesta le ofera pentru promovarea unui mesaj responsabil fata de mediul inconjurator.

EcoPaparazzi este un proiect al Media Image Factory. Printre alte proiecte dezvoltate de agentia Media Image Factory se numara organizarea premierei nationale „4 luni, 3 saptamini si 2 zile", un film de Cristian Mungiu, primul film romanesc distins cu Palme d'Or la Festivalul de Film de la Cannes, in Bucuresti, Iasi, Brasov, Timisoara; organizarea caravanei „4 luni, 3 saptamini si 2 zile", proiect desfasurat in 15 orase din Romania care a inregistrat 18.000 de spectatori, si lansarea CharityGift.ro, primul magazin online caritabil din Romania prin care un procent (5% - 100%) din valoarea produselor vandute este donat catre o cauza umanitara.
www.imagefactory.ro




Sondaj

Esti multumit de perioada aleasa pentru vacanta de Paste?