Campanii Facebook Ads: 3 greseli care iti consuma bugetul inutil

calendar_month 11 Mai 2022, 00:00
Daca raspunsul tau este pozitiv, probabil te-ai intrebat, macar o data, daca publicitatea pe Facebook este eficienta.
Da, publicitatea pe Facebook poate fi extrem de profitabila daca este optimizata eficient. Vestea mai putin buna insa, este aceea ca exsita multe greseli comune pentru reclamele pe Facebook pe care le poti face si care, bineinteles, iti pot distruge campania.
Daca nu stii cum sa iti creezi campanii Facebook Ads eficiente, trebuie sa stii ca poti apela oricand la o agentie de Marketing Online care poate face aceasta treaba in locul tau.
In cazul in care, totusi, vrei sa te ocupi singur de campaniile de Facebook Ads, nu te ingrijora in ceea ce priveste greselile pe care le poti face. Da, reclamele de pe Facebook pot avea o multime de aspecte tehnice cu care trebuie sa te confrunti, insa, daca sunt facute cu grija si cu atentie, poti ajunge sa ai foarte multe conversii si leaduri.
Astfel, mai jos iti voi prezenta 3 dintre aceste greseli comune ale campaniilor de Facebook Ads care iti consuma bugetul inutil, iar data viitoare cand creezi o astfel de campanie sa nu te mai confrunti cu aceasta problema.
1. Permiti reclamelor tale sa fie invechite.
Ai stat vreodata pe Facebook si ai avut senzatia ca vezi aceeasi reclama din nou si din nou si din nou? Cu siguranta stii cat de neplacut este acest lucru, asa ca, de ce sa iti faci publicul tinta sa treaca prin acelasi lucru? Nu doar ca acest aspect va determina scaderea performantei campaniei, dar in acelasi timp va avea un impact negativ asupra potentialilor tai clienti in ceea ce priveste afacerea ta.
Desi crearea unor reclame noi poate consuma foarte mult timp, trebuie sa stii ca exista cateva metode prin care acesta poate fi redus, si anume: poti sa te inspiri din alte reclame de pe Facebook, poti folosi imagini stock, poti utiliza instrumente de proiectare sau te poti indrepta spre pietele creative.
2. Optimizezi un obiectiv gresit.
Facebook are o serie de moduri prin care iti poate optimiza obiectivele, iar acest aspect poate deveni confuz, daca nu esti familiar cu el. In primul rand, trebuie sa iti alegi un obiectiv corect al campaniei. Pe langa actiunile de optimizare la nivel de campanie, insa, exista si ajustari de optimizare si difuzare care pot fi facute la nivel de set de reclame pentru aproape toate campaniile.
3. Suprasegmentezi publicul tinta.
De multe ori, daca iti suprasegmentezi publicul tinta de pe Facebook, poate constitui un dezavantaj pentru campaniile de pe Facebook. La fel ca in cazul optimizarii obiective, trebuie sa te asiguri ca ai suficiente date pentru ca algoritmul Facebook sa continue campaniile si sa vada succesul din spatele lor.
Daca iti suprasegmentezi publicul tinta si il pui in seturi de anunturi diferite, nu vei iesi niciodata din faza de invatare a Facebook-ului. Acest lucru te poate face sa pierzi KPI-urile.
In plus, cu cat audienta ta este mai mica, cu atat vei plati mai mult. Astfel, suprasegmentand publicul tinta este mai costisitor sa ajungi la aceeasi audienta. Acolul unde este posibil, incearca sa nu restrangi prea mult publicul tinta.
Prin urmare, reclamele de pe Facebook pot fi un instrument extrem de util in dezvoltarea afacerii tale, generarea de noi potentiali clienti sau stimularea vanzarilor. Cu toate acestea, exista cateva erori comune pe care le poti face si care iti pot aduce pierderi.
Foloseste recomandarile mentionate in acest articol si evita sa faci aceste greseli majore data viitoare cand vei crea campanii publicitare pe Facebook!
Noutati




