Manual MARKETING
 MANUAL MARKETING - CLASA XII - Editura ALL EDUCATIONAL Manual MARKETING


Salveaza in lista ta Compara cu alt manual




 
Pret: 14.90 RON
Autori:  Laurentiu-Dan Anghel, Tiberiu Danetiu, Daniel Serbanica, Razvan Zaharia
Clasa:  Clasa XII
Materia:  marketing
Editura:  All Educational
An aparitie: 
Numar pagini:  128
Dimensiuni: 
Avizat:  Da
Tradus:  Nu
Mod de achizitionare:  Piata libera

Despre MANUAL MARKETING

 

Dedicata elevilor studiind in cadrul filierei tehnologice, profilul servicii, specializarile economic si administrativ si conferind continuitate studiului marketingului – acelasi colectiv de autori semneaza si manualul de profil pentru clasa a 11-a.

Lucrarea propune urmatoarea structura:

- Mixul de marketing;
- Politica de produs;
- Politica de pret;
- Politica de distributie;
- Politica de promovare;
- Comportamentul consumatorului;
- Programul de marketing;
- Teste de evaluare a cunostintelor;
- Raspunsuri.

Aplicatiile includ:

- Teme de reflectie;
- Rezumate;
- Intrebari;
- Probleme rezolvate;
- Studii de caz;
- Texte de comentat;
- Probleme propuse.

Sectiunea finala a manualului este dedicata unui grupaj de teste de evaluare a cunostintelor, pe capitole, pentru care se ofera grila solutiilor.

 


E-mail editura E-mail editura Scrie opine Scrie opine
Actualizeaza informatii Actualizeaza informatii





  • Alte optiuni
    Trimite prin YM Trimite prin YM Trimite prin e-mail Trimite prin e-mail Bookmark Bookmark Adauga la preferinte Adauga la preferinte Compara Compara Scrie opine Scrie opine